پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118032
پروژه ساختمان دانشگاه آزاد اسلامي فارسان کليد خورد/آغاز فعاليت اداري و آموزشي از مهر ??
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1217

 

 

 

 

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حسين حيدري افزود : يکي از موانع در ساخت، جاده دسترسي اين دانشگاه بود که با پيگيري‌هاي انجام شده و کمک خيران از جمله آقايان افراسياب اله‌بخشيان فارساني و حاج حسين آذريون باباحيدري اين جاده بازگشايي شد که در نوع خود صرفه‌جويي عظيمي در پي خواهد داشت چراکه فاصله آن نسبت به جاده قبلي بسيار کوتاه‌تر شده است.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد فارسان ادامه داد : شبکه برق اين دانشگاه نيز يکي ديگر از معضلات بر سر راه ساخت اين پروژه بود که بتازگي مورد بهره برداري قرار گرفت که علاوه بر اين، انشعاب آب و آب‌رساني به اين دانشگاه نيز که با مشکل مواجه شده بود در روزهاي اخير راه‌اندازي مي شود.

حيدري با بيان اينکه دانشگاه آزاد اسلامي واحد فارسان در سال 1383 راه‌اندازي شد هم اکنون با بيش از 600 دانشجو و 17 رشته در مقاطع کارداني و کارشناسي به فعاليت علمي و آموزشي مشغول است گفت: سايت جديد دانشگاه آزاد اسلامي فارسان در زميني به مساحت 35 هکتار قرار گرفته و ساختمان آموزشي آن 4800 متر زيربنا دارد.

وي با قدرداني از  زحمات مسئولان استاني و شهرستاني براي ياري‌رساني دانشگاه و حل مشکلات موجود از فعاليت بخش اداري و آموزشي اين واحد در ساختمان جديد تا مهرماه سال جاري خبر داد.

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html